An Unbiased View of نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال

Wiki Article

بایننس در میان معامله‌گران ایرانی هم بیشترین محبوبیت را دارد و با وجود تحریم‌ها، همچنان هزاران معامله‌گر ایرانی در این صرافی فعالیت می‌کنند.

الآن برای کار کردن با هیچ بخشی مشکلی ندارم فقط نگرانیم اینه که اکانت نیاز به وریفای بیشتر داره یا نه؟

کیف پول‌های موبایل، اپلیکیشن‌های موبایلی هستند که باز هم باید از منابع معتبر دانلود شوند.

کریپتوکارنسی یا ارز دیجیتال چیست و چگونه استخراج می شود؟

بایننس برای افرادی که با ترید آشنایی چندانی ندارند و یا نمی‌خواهند درگیر سفارش‌گذاری و فرایندهای این‌چنینی شوند، امکان تبدیل سریع ارزهای دیجیتال را فراهم کرده است. با این قابلیت کاربر فقط کافی است ارز دیجیتالی را که در اختیار دارد انتخاب کند و بگوید قصد دارد این ارز دیجیتال به چه ارز دیجیتال دیگری و با چه مقداری تبدیل شود.

در این نوع سفارش، صرافی به طور خودکار بهترین قیمت موجود را برای ما پیدا می‌کند و سفارش سریع تکمیل می‌شود.

این صرافی در سال ۲۰۱۷ افتتاح شد؛ اما خیلی سریع رشد کرد و رقبای قدرتمند خود را پشت سر گذاشت. در زمان به‌روزرسانی این مقاله (اواسط ۲۰۲۱) حجم معاملات روزانه بایننس به‌طور میانگین به بیش از ۱۸ میلیارد دلار می‌رسد که این یعنی نقدشوندگی و تعداد خریداران و فروشندگان در این صرافی به‌شدت بالاست.

خیر، ارزهای دیجیتال همان‌طور که از اسمشان پیداست دیجیتالی هستند و ماهیت فیزیکی ندارند. ارزش دارایی‌های شما به صورت دیجیتالی در کیف پول شما ثبت می‌شود.

برای خرید بیت کوین از یک صرافی فقط کافی است چند گام ساده زیر را طی کنید:

سلام . میتونید کمکم کنید . به نظر شما چرا تو صرافی بایننس قیمت که میخام بزارم ممیز که میزنم عدد پاک میشه و هر کاری میکنم نمیشه عدد ممیز دار بزنم و تا ممیز رو میزنم عدد پاک میشه . با گوشی کار میکنم زبان هم انگلیسه . به نظر شما علت چیه؟

طبق گزارش‌ها، دفتر اصلی نحوه خرید بیت کوین بایننس در جزایر کیمن واقع است؛ اما در اقصی نقاط دنیا دفاتر دیگری نیز دارد. با توجه به حجم معاملات بسیار بالا، نداشتن سوابق بد، محبوبیت در شبکه‌های اجتماعی و وجود صندوق بیمه در صورت هک و رخنه امنیتی، اعتبار و امنیت این صرافی نسبت به بیشتر صرافی‌های ارز دیجیتال بسیار بیشتر است.

قبل از خرید بیت کوین، باید بدانید که نیاز به جایی برای نگهداری بیت کوین دارید.

سلام حساب من برای برداشت مسدود شده و باید فرم تجدید نظر پر کنم تا بتونم برداشت کنم و باید عکس شناسنامه بفرستم بفرستم تا بتونم برداشت کنم بفرستم مطمعنه و خطری نداره عکس شناسنامه بفرستم.

با فعال‌سازی تأیید دو عاملی، برای ورود به حساب علاوه بر واردکردن گذرواژه، باید از طریق یک عامل دیگر هویت خود را تأیید کنید. برای این کار دو راه دارید:

Report this wiki page